Ford alustab selle aasta lõpus seni võimsaima Mustang GTD tootmist, mille 5,2-liitrine ülelaadimisega V8 arendab 826 hobujõudu, tagades auto tippkiiruseks Mustangi kohta rekordilise 325 km/h. Esimest korda on Mustangi mootoril kuivkarter, mis tagab 7650 pööret minutis tegevale jõuallikale piisava õlituse ka ringrajal kurve läbides.

900 Nm pöödemomendiga mootori võimsuse viib tagaratasteni 8-käiguline topeltsiduriga käigukast, mis on ühendatud süsinikkiust kardaaniga. Auto väljalaskesüsteem on valmistatud titaanist.

Programmi peainsener Greg Goodalli sõnul on Fordi eesmärk teha Mustang GTD-st kõigi aegade esimene superauto, millel on maailmatasemel dünaamika ja Mustangi hing. „GTD ülelaadimisega 5,2-liitrine V8 pakub liitri kohta rohkem võimsust kui Porsche 911 GT3 RS,” ütles Goodall, kelle sõnul loodavad insenerid auto võimsuse, veermiku ja aerodünaamika kombinatsiooni tulemusel kuulsa Nürburgringi läbida vähem kui seitsme minutiga. Hetkel on kiireim Nürnburgringi aeg 6 minutit ja 30,7 sekundit, alla 7 minuti on raja läbinud 21 autot.

Suguluses Le Mansil poodiumikoha saavutanud Mustang GT3-ga

Kuigi Mustang GTD põhineb 2024. aasta Mustangi kupeel, on GTD tehnilised lahendused sarnased 2024. aastal Le Mans 24 tunni sõidul debüteerinud ja LMGT3 klassis kolmandana finišeerinud Mustang GT3 võidusõiduauto omadega. Mustang GTD-l on lisaks titaanist väljalaskele ja süsinikkiust kardaanile kaalu vähendamise, 50/50 kaalujaotuse tagamise ning juhitavuse parandamise eesmärgil ka magneesiumveljed ning süsinikkiust valmistatud kerekomponendid.

Mustang GTD õhutakistuse vähendamise süsteem ehk Drag Reduction System muudab suurtel kiirustel nii tagatiiva nurka kui reguleerib auto esiosas asuvaid õhuvooluklappe. Autot aitavad pidama saada Brembo valmistatud süsinik-keraamilised pidurid.

Reguleeritaval Multimatic DSSV (Dynamic Suspension Spool Valve) vedrustuse keskmes on adaptiivsed amortisaatorid, ringrajale minnes saab ühe nupuvajutusega aktiveerida Track Mode´i, mis muudab auto kliirensi 40 mm võrra madalamaks. Greg Goodalli sõnul pole ühelegi Mustangile varasemalt sellist vedrustust paigaldatud. „Et saavutada ringrajasõiduga seotud eesmärgid, ammutasime vedrustuse konstrueerimisel inspiratsiooni mootorispordist. Tipptasemel vedrustus ja arenenud amortisaatorid on üheks võtmeteguriks, mis muudavad Mustangi Mustang GTD-ks.“ Adaptive Spool Valve ehk ASV-amortisaatorid suudavad oma kõige pehmemast seadest kõige jäigemaks muutuda vaid 15 millisekundiga (mis on kuus korda inimsilma pilgutamisest kiirelt), kohandudes pidevalt sõidurežiimile, teeoludele ja juhi käsklustele.

Uue Mustang GTD salongist leiab 12,4-tollise digitaalse LDC-näidikupaneeli ja 13,2-tollise puutetundliku keskekraani, mille isikupärastatavat teavet aitab kuvada videomängudest tuttav Unreal® mängumootor. Lisaks nutitelefoni ühendamisele saab autole anda ka häälkäsklusi.

Maailma kiireima Mustangi tippkiirus jääb Fordi mudelivalikus alla vaid GT-le. Sõiduki täpsemad tehnilised andmed, hind ja toodanguarv selguvad lähikuudel.